ارده خود به تنهایی طبعی گرم دارد و زمانی که با مواد دیگر ترکیب شود ارزش غذایی بسیار بالا تر پیدا می کند. ارده گیری در حضور مشتری سبب می شود تا مشتری خود با دقت کنجد مورد استفاده برای این کار را ببیند و در نهایت اطمینان و اصل بودن کالا آن را خریداری کند. در صورتی که تمایل به خرید انواع دستگاه های ارده گیری داشتید کافی است با مشاوران ما در مرکز فروش ارتباط برقرار کنید. برای تهیه کردن ارده از دستگاه ارده گیری استفاده می شود.

همان طور که ذکر شد ارده خود به تنهایی خواص بسیاری دارد از طرفی عسل هم خواص شگفت انگیز و بسیار مقوی دارد حال اگر این دو ماده ی مقوی را با هم ترکیب کنیم علاوه بر خوشمزگی سبب کاهش استخوان درد، از بین رفتن مشکلات وابسته به استخوان، درمان مشکلات مربوط به آرتروز و سلامت استخوان ها می شود با من همراه باشید تا درمورد خواص شگفت انگیز ارده برای سلامتی صحبت کنیم.

 

خواص ارده با شیره

هر دوی این مواد طبعی گرم و دلچسب دارند که به درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کنند. ترکیب این دو ماده به دلیل قند و چربی مفیدی که دارد سبب افزایش انرژی بدن و سلامت قلب و عروق می شود. این ترکیب بی نظیر برای کودکان ، افرادی که مشکلات کم خونی دارند، افرادی که ضعف عضلانی دارند، افرادی که دائم احساس خستگی می کنند و خواب نا منظم دارند به شدت پیشنهاد می شود. تغذیه ی سالم را در کنار ترکیب عسل با ارده حتما تجربه کنید.

حال در این میان می توانیم به شیره ی خرما اشاره کنیم. شیره ی خرما بسیار خوشمزه و دارای ویتامین های گروه E، ویتامین های گروه C ، ویتامین های گروه B، ویتامین های گروه A، آهن و فسفر و مقداری املاح معدنی می باشد.

حال اگر این دوتا ماده ی مقوی را با هم ترکیب کنیم بسیار انرژی زا و ماده ی مغذی سالم می شود و به کودکان کمک می کند تا قدرت ذهنی بالایی داشته باشند. شیره ی خرما تمامی خواص خرما را داشته و چیزی کم ندارد. این ترکیب بسیار چاق کننده و عامل از بین برنده ی کم خونی و کمبود آهن به حساب می آید.

 


ارده را با چی بخوریم

شیره ی انگور خود دارای ویتامین های گروه A، ویتامین های گروه B، ویتامین های گروه C، آهن، منیزیم، فسفر و مقدار کمی کلسیم است. زمانی که ارده گیری در حضور مشتری انجام شود و مشتری ارده ای با کیفیت خریداری کند و آن را با شیره ی انگور ترکیب کند یک ترکیب مغذی و جبران کننده ی انرژی از دست رفته به وجود می آورد.

این ترکیب ضد نفخ، بسیار پر کالری و انرژی زا، درمان کننده افسردگی و جلوگیری کننده از به وجود آمدن افسردگی است. این ترکیب طبعی بسیار گرم دارد پس اگر فردی گرم مزاج هستید می توانید به همراه این ماده ی غذایی از ماست، پونه، کاسنی و مواد غذایی با طبع سرد استفاده کنید تا دچار مشکلات گرم بودن این ترکیب نشوید.

نوجوانان و کودکان برای رشد نیازمند مواد مغذی سالم هستند. ترکیب این دو شیره ی انگور و ارده علاوه بر تامین کالری مورد نیاز بدن آن ها سبب تامین مواد مغذی مورد نیاز برای رشد بدن آن ها می شود.

 


آشنایی با انواع ارده

ارده های طعم دار: ارده های طعم دار یا ارده های دو آتیشه هم به ذائقه بعضی از افراد خوش می آید و طعم آن را می پسندند این ارده ها معمولا از کشور های سودان و پاکستان وارد کشور می شوند.

ارده های سنتی: این مدل ارده بیشتر در شهرستان ها یا استان هایی مخصوص مانند یزد و غیره..‌ تولید می شوند که از مزایای ارده گیری در حضور مشتری غافل نیستند و فروش خود را چند برابر کرده اند.

ارده سبوس دار یا ارده ی سیاه: از این ارده ها بیشتر برای درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری های گوارشی استفاده می کنند

 

نتیجه گیری نهایی

این دستگاه ها در انواع مختلف با قابلیت های متفاوت تولید می شوند و هر فرد ویژگی را مد نظر دارد پیشنهاد می دهیم قبل از خرید حتما تحقیقات لازم را انجام دهید. برای خرید دستگاه ارده گیری باید اطلاعات کافی به دست آورید و در مرحله ی بعد اقدام کنید. چرا که با خرید دستگاه بی کیفیت درنهایت زمان و هزینه ی شما هدر خواهد رفت. پیشنهاد می شود قبل از خرید دستگاه تحقیقات لازم را انجام دهید تا بتوانید دستگاه مناسبی را خریداری کنید و به سطح بالایی از رضایت برسید.