سپاهان کلد پرسینگ بهترین پرس روغن را برای دانه های روغن دار مختلف و راه حل کامل برای پرس روغن نباتی ارائه می دهد. دستگاه روغن کوچک ما به سرمایه گذاری کم و تعمیر و نگهداری کمتر نیاز دارد... و در عملکرد واقعی، کار با آن آسان است و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. می توان از آن برای پردازش دانه های کنف، سیاه دانه، دانه کتان، دانه خردل، هسته خرما، دانه کنجد و غیره استفاده کرد. راه اندازی خط پرس روغن کوچک با دستگاه پرس روغن برای مشاغل مختلف روغن سازی مقرون به صرفه است.

مناسب ترین دستگاه پرس روغن دانه کنجد را انتخاب کنید:

استخراج مداوم با حلال، مدرن ترین روش برای بازیابی روغن از دانه های روغنی، لوبیا و سایر روغن ها، محصولات حاوی گریس است. در مقایسه با بقیه فرآیندهای استخراج روغن، استخراج مداوم با حلال چنین مزایایی (اقتصادی در نیروی کار، بازده روغن بالاتر، کاهش تعمیر و نگهداری) فراهم می کند

دستگاه روغن کشی CPS 1500

دستگاه روغن کشی CPS 2500

 

 

 

 

 

 


که برای بقای اقتصادی در صنعت روغن نباتی به یک “ضرورت” تبدیل می شود. اصرار بر اهمیت تهیه صحیح بذر مفید است. یک آماده سازی خوب نتایج رضایت بخشی را در فرآیند استخراج به همراه خواهد داشت و روغن بدست آمده راحت تر تصفیه می شود.
حلال مورد استفاده در اکثر کارخانه های استخراج حلال دانه های روغنی در سراسر جهان همانطور که قبلا گفته شد، هگزان تجاری، مخلوطی از هیدروکربن ها است که معمولاً در محدوده دمایی ۶۵-۶۹ درجه سانتیگراد می جوشند.

 

چگونه روغن کنجد تولید کنیم؟

روغن کنجد – نحوه استخراج روغن کنجد از دانه ها

 

برای بسیاری از تولیدکنندگان، افزودن محصولات جدید و جالب یکی از هیجان انگیزترین بخش های باغبانی است. چه به دنبال گسترش تنوع در باغ آشپزخانه باشید و چه به دنبال ایجاد اتکای کامل به خود، افزودن محصولات روغنی یک کار بلندپروازانه است. در حالی که برخی از روغن ها به تجهیزات خاصی برای استخراج نیاز دارند، روغن هایی مانند کنجد را می توان از طریق روش هایی که به راحتی در خانه به دست می آید از دانه ها استخراج کرد.

نحوه استخراج روغن کنجد استخراج روغن کنجد به هیچ وجه دشوار نیست و می توان آن را در خانه انجام داد. تنها چیزی که نیاز دارید مقداری دانه کنجد است، و اگر در حال حاضر گیاه را در باغ خود می‌کارید، این کار حتی آسان‌تر است.

کنجد را در فر برشته کنید. این کار را می توان در تابه روی اجاق گاز یا فر انجام داد. بعد از پنج دقیقه اول، دانه ها را با دقت هم بزنید.

حال لازم است بدانید که شرکت سپاهان کلد پرسینگ روش استحصال روغن کنجد را برای شما آسان تر کرده و در کمترین زمان ممکن فرایند تولید روغن کنجد را اناجم میدهد برای این منظور شما میتوانید از طریق ای لینک با ما تماس بگیرید. یا اینکه وارد فروشگاه ما شوید و از محصولات ما دیدن کنید که تمامی جزئیات و مشخصات دستگاه های تولید روغن را به صورت کامل و جامع مشاهده کنید.