چگونه یک دستگاه پرس روغن مقرون به صرفه برای خانه انتخاب کنیم؟

 

چگونه یک دستگاه پرس روغن مقرون به صرفه برای خانه انتخاب کنیم؟با وجود برندهای متعدد ماشین آلات روغن، در انتخاب دستگاه پرس روغن پیچ برای منزل چه نکاتی را باید در نظر بگیریم......

دستگاه روغن کشی CPS 2500

دستگاه روغن کشی CPS 1500

 

چگونه یک دستگاه پرس روغن مقرون به صرفه برای خانه انتخاب کنیم؟با وجود برندهای متعدد ماشین آلات روغن، در انتخاب دستگاه پرس روغن پیچ برای منزل چه نکاتی را باید در نظر بگیریم.

اکنون، سپاهان کلد پرسینگ ملاحظات زیر را در اختیار شما قرار می دهد.

  • بررسی کنید که آیا مواد و طرز کار جامد هستند یا خیر
  • اگر نتوانیم قطعات داخلی دستگاه پرس پیچ را بررسی کنیم، می توانیم از طریق مواد و طرز کار ظاهری تجهیزات در مورد آن مطلع شویم. به عنوان مثال، آیا بدنه بیرونی تجهیزات و طرز کار اطراف بست ها محکم و بدون سوراخ هستند و غیره.
  • ببینید که آیا طراحی عملیات معقول است یا خیر، آیا تمیز کردن ساده و راحت است یا خیر
  • کاربران خانگی دستگاه های پرس پیچ نیازی به داشبوردهای پیچیده و غیره ندارند. و همچنین بسیار مهم است که آیا تمیز کردن پس از هر بار استفاده راحت است یا خیر.
  • کارایی روغن پرس را بررسی کنید
  • نرخ خروجی روغن شاخص مهمی از عملکرد دستگاه است. زیرا به طور کلی حدود ۵ درصد روغن وجود دارد که نمی توان آن را با وسایل فیزیکی خارج کرد. پرس روغن پیچ با بازده روغن بسیار کم نتیجه طراحی غیر علمی است.
  • به سطح سر و صدای کار گوش دهید
  • کیفیت موتور داخلی کمی کم صداتر است و موتور به خوبی کار می کند. صدای کار دستگاه پرس روغن خانگی نباید خیلی زیاد باشد در غیر این صورت کیفیت زندگی خانواده و روابط همسایه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

آنچه که صدای کار را تعیین می کند کیفیت تولید موتور داخلی است.

هر چه سیم پیچ مسی در موتور ضخیم تر باشد، قدرت بیشتر، اتلاف گرمای موتور بهتر است و کنترل صدای دستگاه پرس روغن در محدوده کمتری آسان تر است.

 

تامین کننده دستگاه پرس روغن

  • ببینید آیا برند و خدمات پس از فروش رسمی و بی نقص هستند

چگونه یک دستگاه پرس روغن مقرون به صرفه برای خانه انتخاب کنیم؟ برندهای زیادی در بازار وجود دارد و انتخاب دستگاه پرس روغن با برند معروف خدمات پس از فروش و نگهداری بهتری دارد. در صورت بروز مشکلات تجهیزات و عملیات، می توان آنها را به موقع اطلاع رسانی و برطرف کرد.

چگونه یک دستگاه پرس روغن مقرون به صرفه برای خانه انتخاب کنیم؟ سپاهان کلد پرسینگ یک تولید کننده حرفه ای دستگاه روغن گیری است. ما در سفارشی سازی انواع مختلف مجموعه کامل کارخانه های تولید دستگاه روغن برای مشتریان خوب هستیم و انواع تجهیزات مستقل روغن خوراکی را ارائه می دهیم.

اگر شما یا دوستانتان نیاز به راه‌اندازی یک کارگاه کاملاً آسیاب روغن دارید یا دستگاه پردازش روغن برای مصارف خانگی خریداری می‌کنید، فقط می‌توانید برای تماس با ما پیام بگذارید.