دستگاه روغن گیری بادام زمینی

تولید روغن بادام زمینی در حال حاضر یک سرمایه گذاری سودآور در صنعت تولید روغن خوراکی در سراسر جهان است. و دارای پتانسیل صادراتی بسیار خوبی است، به ویژه در کشورهایی که بادام زمینی/بادام زمینی می کارند، مانند چین، هند، نیجریه، ایالات متحده، سودان، میانمار، چاد، کامرون و غیره. قبل از شروع کسب و کار، لازم است درک روشنی از فرآیند تولید روغن بادام زمینی، ماشین، هزینه، نیاز، تقاضای بازار و موارد دیگر بدست آورید. (شما همچنین می توانید به طرح تجاری کارگاه روغن بادام زمینی مراجعه کنید>>)

 

روغن چیست؟

دسته‌ای از مایعات است که با آب مخلوط نمی‌شوند و به دلیل آن که چگالی آن‌ها کمتر از آب است، روی آب شناور می‌مانند. اصولاً روغن به چربی اطلاق می‌شود که در دمای اتاق معمولاً به حالت مایع می‌باشد... به جز روغن نباتی و روغن حیوانی.

روغن‌ها هم همچون چربی‌ها متشکل از تری گلیسرید، مونوگلیسرید و مقداری هم دی گلیسرید می‌باشند. از آنجا که روغن حاوی مقدار زیادی چربی غیراشباع است، در دمای اتاق مایع می‌باشد. روغن‌ها انواع مختلف دارند.

می‌توانند صنعتی بوده یا برای مصارف خوراکی مورد استفاده قرار گیرند. از روغن استفاده متعددی می شود. روغن پالم یکی از محصولات صنعتی کشور های پیشرفته است.

 

با راه اندازی کسب و کار با روغن بادام زمینی درآمد کسب کنید

 تولید کلی روغن بادام زمینی/بادام زمینی شامل یک سری فرآیندها از جمله پیش تصفیه، پرس روغن، فیلتر کردن روغن، پالایش روغن، پر کردن روغن و فرآیند بسته بندی است.

اما، فرآیند دقیق تولید روغن بادام زمینی باید با توجه به هزینه تخمینی، نیاز نهایی برای روغن و سایر عوامل تعیین شود. در زیر ماشین آلات اصلی آسیاب روغن قابل استفاده در کارخانه فرآوری روغن خوراکی معرفی خواهد شد.

 

دستگاه روغن گیری بادام زمینی/بادام زمینی

دستگاه روغن گیری بادام زمینی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد شامل پوسته بادام زمینی برای خلاص شدن از شر پوسته، دستگاه تمیز کننده غربال برای حذف ناخالصی ها، دستگاه برشته کردن برای بهبود خروجی روغن و موارد دیگر است

  • پوسته بادام زمینی
  • دستگاه تمیز کردن بادام زمینی
  • دستگاه بو دادن بادام زمینی

 

اگر ماده اولیه شما بادام زمینی پوست کنده است، داشتن پوسته بادام زمینی ضروری نیست. می توانید مستقیماً به تمیز کردن یا برشته کردن بادام زمینی بروید. دستگاه بو دادن بادام زمینی دارای سه نوع برای انتخاب شما می باشد که شامل نوع آتشی، نوع گازی و نوع برقی می باشد. برای پارامترهای دقیق، لطفاً مستقیماًبا ما تماس بگیرید.

نمونه فیلم کار کرد دستگاه :