خرید دستگاه روغن گیری خانگی

دستگاه روغن گیری در اندازه کوچک برای خانه

روغن گیری خانگی به طور کلی با اکثر خانواده ها روبرو هستند، با هزینه خرد کردن کم، عملکرد روغن بالا و عملکرد ساده. اما بسیاری از مردم قبل از شروع کار این سوال را دارند:

آیا می توان از دستگاه پرس روغن خانگی در مقیاس کوچک برای فرآوری انواع روغن استفاده کرد؟ چگونه یک دستگاه پرس روغن مقرون به صرفه برای خانه انتخاب کنیم؟ ماشین آلات SCP  در زیر به ۲ سوال بالا به طور مفصل پاسخ می دهند....

آیا دستگاه پرس خانگی روغن می تواند انواع روغن ها را پردازش کند؟

ماشین سازی سپاهان کلد پرسینگ می تواند صادقانه به شما بگوید:

دستگاه روغن گیری در مقیاس کوچک برای مصارف خانگی می تواند مواد مختلفی را پردازش کند، زیرا ماشین سازی سپاهان کلدپرسینگ  قبلاً آزمایشاتی را به صورت شخصی انجام داده اند.

علاوه بر این، بسیاری از مشتریان داخلی و خارجی، دستگاه ها در مدل های CPS را برای دستگاه های روغن گیری خانگی خریداری می کنند که تنها برای تولید یک نوع روغن استفاده نمی شود.

با قضاوت از بازخورد فوری مشتریان، تولید مواد مختلف نیز بسیار روان است. بنابراین، اگر می خواهید به هدف کوچک چند منظوره دست یابید، می توانید با اطمینان خرید کنید.

راه اندازی یک کارگاه تولید روغن خودکار

انواع رایج دستگاه تولید روغن در حال حاضر در بازار عبارتند از:

  • پرس پیچ
  • دستگاه روغن گیری ترکیبی با دمای کنترل
  • مدل دستگاه پرس پیچ چند منظوره

این سه نوع دستگاه روغنگیری می‌توانند مواد خام مختلف روغن مانند بادام زمینی و سویا را پردازش کنند. ، روغن آفتابگردان، کنجد، کلزا، دانه کرچک، دانه چای، بادام، مغز گردو و غیره.

آیا هنگام پردازش مواد مختلف با دستگاه روغن پرس خانگی بوی بدی وجود دارد؟

با توجه به این سوال که آیا دستگاه پرس خانگی روغن در هنگام فرآوری مواد اولیه مختلف بو تولید می کند، اساساً می توان از آن چشم پوشی کرد زیرا می توان اقدامات لازم را برای مداخله انجام داد.

 

اگر همچنان چنین نگرانی هایی دارید، سپاهان کلدپرسینگ توصیه می کند که این کار را انجام دهید

یادآوری دوستانه: اگر شرایط مالی اجازه می‌دهد، سپاهان کلدپرسینگ توصیه می‌کند که می‌توانید از دو دستگاه تولید روغن برای تولید روغن‌های مختلف استفاده کنید تا بوی بدی نداشته باشید.